Oğlum nerdeyse 40 aylık olacak. Geçen yazki kıyafetleri oluyor hâlâ aynı şekilde. Kilosu aylardır artmıyor boyu 1 cm uzamış. Zaten iştahlı bir çocuk değil takmamaya çalışıyorum ama böyle de nasıl olacak? Bu aylarda şunu yaptım fark etti kilo aldı boyu uzadı iştahı arttı dediğiniz ne var güzel anneler?