Merhaba annelerim 18 olduk çok şükür. Kolikdi, süt arrtırmaydı, dişti, atakdı hepsini birlikte atlattık veeeee geldik çattıj meme bıraktırma işine. Kızım hiç mama kullanmadı sevşnsem mi üzülsem mi bilmiyorum. Çok bunlafığım dönemler mama denedim ama almadı maalesef. Şuan 18 aylık oldu ve meme ile resmen aşk yaşıyor. Gördüğü an heyecanlanıyor cic meme cici meme diye seviyor. Uykuya meme ile geçiyor başka bir şey kabul etmiyor hal böyle olunca gece 2 saatte bir meme için uyanıyor ve kalitesiz bir uyku geçiriyoruz. Bıraktırma sürecine girmek istiyorum araştırdım dua varmış cuma günü yapılması gereken. Deneyen annelerim oldu mu? Neler yaptınız tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum 🙏🏻