Bebeğim tam 4 aylık oldu bugün gece sık uyanmaya başladı memede uyumaya alıştığı için bende bugün kucağımda mayıstırığ yatırayım dedim ama aşırı ağladı neredeyse evir saat ve sürekli kucağıma alıp mayıştırıp pış pış yaptım en sonunda artık kulağım kapandı bağırmasından yeter ya dedim bende bağırdım kulağım duymaz oldu yeter diye sonra uyuttum ama nasıl böyle bi şey yaptım ya o kadar kötü hissediyorum ki şuan kendimi sabrım kalmıyor uzun ağlayınca