hayat10 Kızım 2 ay 24 günlük idrar yolu enfeksıyonu oldu mama ile bekleniyordu ama şuan mama içmiyor biberonla antibiyotik verdi doktor normale ne zaman gırer acaba çok panık yaptım
mervesare01 hayat10 benimki de oldu Bi kaç gün icmiyorlar iştahsızlık oluyor ben hep uykuya dalarken icirebildim . Biz de hala kullanıyoruz antibiyotik 10.gun tekrar tahlil vereceğiz. Bende sizin gibi endişeleniyordum ama geçer Allahın izniyle
ilknurerogluzun hayat10 8 aylik oglum gecen hafta viral enfeksyon oldu sivisiz kaldi cisinde turunculukta gorunce hemen doktoruma gittim 2 serum takti ertesi gun istah duzeldi sukur