melekkizim merhabalar güzel anneler. memnun kaldığınız bana önerebileceğiniz çocuk doktoru varmı. özel hastane de olur kızlar. şimdiden çok teşekkürler
Aslihan03- melekkizim merhaba Kartal avicenna umut Hastanesi'nde Uğur öz yada Abdülkerim bey var önerebilirim :)
melekkizim Aslihan03- merabalar. çok teşwkkürler oraya gidiyosuk bizde nurettim beye 🤣 ama değiştirmek istiyorum. çok teşekkür ederim🌸
Aslihan03- melekkizim bende bir kez Nurettin beye götürdüm ama pek memnun kalmadım açıkçası . Rica ederim :)
melekkizim Omerinannesi342 memnunmusun peki. bişeyler sorduğnuz zaman doktorun cevapları sizi rahatlarıyomu. sırf bu yüzden değiştiricm doltoru.
Omerinannesi342 melekkizim rahatlatıyor evet bizde doktor değiştirdik Necla hanım da oğlumun sünnet olmak zorunda kaldığını öğrendik yani çok iyi ve ilgili doktor
Tunaaral Biz de Avicenna da Abdülkerim Bey’e gidiyorduk şimdi Okan’a geçtik, Serkan Bey doktorumuz memnunuz