Kızlar 2019 Kasım 28 doğumlu oğlum
2024 de gönderemedim .
Yakında yoktu yakın özel de.gonderemedim ilçedeyiz çok artarnatifmiz de yoktu.
Hamileydim ve çok zor bir hamileliğim geçti protein kaçakligi vardı tansiyon gebelik zehirlenmesi zaten erken doğum yaptım.
Tansiyonum çok yüksek gitti
Getir götür yapma şansım yoktu yani kendimi iyi hissetmiyordum oyun alanlarına gittik sosyalleşmesi için
Konu şu daha iyi anlayın diye ön geçmişi yazdım
Anaokuluna gitmedi yani
Eşim diyor ki
Birinci sınıf gidecek
Ben diyorum bir sene kalsın hazırlık yapsın
Çocuk okul ortamı arkadaş ortamını görsun
Eşim diyor bir sene kayıp
Yani zorlanması daha mı iyi zaten ömür boyu okul sürecinde olcak bir sene gitmemiş ne olur sizce kızlar??
Anaokuluna mı gitmeli
Birinci sınıf mı ???