Kızlar oğlumun bugün kontrolü vardı. 4 yaşında bu arada. Doktor pipisini geriye sıyırdı bayağı, çok acıdığını söyledi. Sabahtan beri hala acıyor diyor ve tuvaletini yapmıyor. Tuvalete oturdu 1 damla kan gelmişti sonra yapmadı çişini. Başına gelen var mı doktora götüreyim mi yarına geçer mi