Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık 6. Ayına bikaç gün kaladan beri bana karşı bir düşkünlüğü oluştu sürekli kucak istiyor beni gördüğü an ellerini açıp ağlıyor başkasında olsa bile bana gelmek istiyor gerçekten çok yoruldum hiçbir iş yapamıyorum tuvalete bile gidemiyorum kıyameti kopartıyor sürekli ya kucağımda ya yanımda oturuyor asla ayrılmıyor bu geçici bir şey mi nolur biri söylesin iş yapmayı geçtim tuvalete gidemiyorum ya