_leyla Dün kızim 6 aylık aşı yapıldı bugünde ateşi çıkiyor hep vucudu normal ama başi 38.5 falan ama huzursuz değil keyfi falan yerinde bı acile götürmeli miyim bilemedim ya ateşi inmiyor da