Tortilla_ 4,5 yaşında kaka problemini çözdüm. Küçüğü 3 yaştan sonra yapıyordu. Ne geldiyse aklıma denedim burdan fikir aldım postların var. En son çare lavman yaptım ve o günden sonra gider kendi yapar
Serkanm3 Poncikkkk böyle ne zamana kadar altına yapacak acaba böyle alışıp gider diye korkuyorum korkusunu yenmek için herşeyi deniyorum ama olmuyor