Resim de tam çıkık değil ama 40 günlük bebeğimde var biraz daha fazla şiş şu sesi geliyor du cumartesi doktor gördü fıtık dedi korkmayın biiey olmaz bir iki. Yaşa kapanır agrı yapmaz kendi geçermiş daha fazla kendi yumruğu gibi bile büyük olabilir miş korkulacak bişey yok dedi