Kızlar ayak baş parmağında batık var kızarmış şişmiş sanki iltihaplanmis gibi ne yapmam lazım ? Doktora gitmeyi düşündüm hemen Herbokolog peder dediki ne alaka herşeye doktora mi gidilir bizde yeni tasindik hastane çok uzak nasıl gidilir bilmiyorum cuma günü sağlık ocağına gitcez bilgisi olan veya yaşayan var mı ? Bebeğim 4 gün sonra 4 aylık oluyor Allah’ın izniyle