Kızlar bebeğim 31 günlük oldu geçen hafta cuma günden beri kakasını yapmadi dün sağlık ocağına gittim alttan lavman verdi yaptim iki kez kakasını yaptı.Bugün yine yapmadı.yani bugün tam 5 gündür böyle sıkıntısı var. Hem anne sütü hem mama vererek besliyorum.mama olarak Aptamil kullanıyorum acaba ondan mı değiştirmeli miyim hangi mama kabızlık yapmıyor tecrübelerinizi yazar mısınız