lucifermorningstar deryakrkt Ben sezaryen ağrısı çekmeyenlerdenim ancak uzun bir süre geçmesine rağmen hala belim ağrır spinale bağlıyorum bunu.
dilos53 deryakrkt bende iki sezeryan oldum ben de ağrı çekmeyenlerdenim sanırım malesef bel ağrısı az da olsa ben de var