selam hanımlar bebişim çok ağlıyor ya uuyor ya emiyor onun dışındaki günde 15 dk en fazla normal bi şekilde duruyordur uyumadığı zaman asls hiçbi işimi yapamıyorum ve dışsrı çıktığımızda ds hep bi ağlama krizi hep pişman oluyorum sizde de böyle durumlar var mı? bide her emzirmenin ardından gaz çıkmıyor bazen çok yorulup bırakıyorum biraz dinlenip sonra sırtına patpata devam ediliyor mu bir de zor uyuyor ama uyudu mu da bazen uzun uyuyor emzirmek için kaldırmalı mıyım kilosu normal