4 aylık bebeğim var özel hastanede doğum yaptım bu aya kadar özelin doktoru bebeğimi takip etti ama adama son zamanlarda gıcık olmaya başladım ben grip olmuştum bebeğime de bulaştı götürdüğümde beni azarladı üslubu çok kötüydü çocuğa dikkat etmiyorsunuz bu çocuk bu gidişle astım olur falan gibisinden bide 2 kere grip olduğumuzda her gittiğimizde sürüntü testi yaptırıyor sanki hastaneye para kazandırmak istiyor gibime geliyor bebeğim için tabi yaptıracağım ama bilemedim doktoru değiştirmeli miyim sizce ?