Merhaba arkadaşlar, 2-3 ay önce kızımın göz kapağında ufak bir şişlik farkettim hemen doktora gittik. İçeride arpacık çıktığını şuan kistleştiğini söyledi. Ama yaşı küçük olduğu için anestezi verip, ameliyat olmasına gerek yok belki zamanla kaybolur dedi. Fakat kaybolmadı. 2 gün önce farklı bir doktora gittik bu sefer direkt göz hastanesine gittik hatta. Baya detaylı bir muayene yaptı diğer doktora göre ama aynı cümleleri harfiyen söyledi. Onu rahatsız edecek yerde de değil dedi. Bir krem verdi, birde ılık suyla tampon yapın dedi. Döndük geldik. Mesela bazı zamanlar şişiyor baya belirgin oluyor, bazen ise neredeyse kayboluyor. Alerjik değilmiş hani o zamanlar şişiyor desem. Doktorlar kötü konuşmadı ama göz olduğu için içim çok rahatsız, var mı yaşayanlar? He birde 2 doktorda ilk etapta gelseydiniz dediler zaten şişliği görür görmez götürdüm, öncesinde herhangi bir belirti olmadı ki 😞