Bikaç gündür eşimin ailesinin yanında kalıyoruz, ben mi aşırı hassasım millet mi çok bilinçsiz bilmiyorum. Çocukların elleri sürekli ağzında geziyor ve bizim millet de çocuğun eline parmağına dokunmaktan haz alıyor çıldıyorum direkt bişey de diyemiyorum alınganlık ediyolar fanusa koyun o zaman diyolar, misal bugün dışarıda görümcemle buluştuk sağlık ocağında doktor kendisi ve gelir gelmez bebeğimin ellerine dokundu kendi parmağını tutturdu gelene kadar milyon tane pisliğe mikroba dokundun hiç mi akıl etmiyorsun ya? Bişey desem eşimle papaz olmaktan korkuyorum kendi ailene bu kadar korumacı davranmıyorsun der çünkü, evet davranmıyorum çünkü onlara direkt uyarı yapabiliyorum elin pis yıkamadan dokunma diyorum nazım geçiyor ama eşiminkilere diyemiyorum, abartıyor muyum sizce? Etraf mikrop kaynıyor salgın var diyorum en dolaylı olarak ama anlayan yok... çok mu zor hassas davranmak? Görümcemin her hareketi batmaya başlıyor ondan sonra 😒