dlrkrn Merhaba, bebeğim bir aylık. Sürekli emziriyorum gündüz pek uyumuyor hep memede olmak istiyor bu nedenle sütümü sağmaya vakit kalmıyor. Bu şekilde azalır mı?
babyboy_35 dlrkrn bebeğiniz emdikçe süt çoğalır ama arada kontrol etmek için sağın ilk aylarda süt gelip gidebiliyor ona göre doyup doymadığını takip edersiniz
aselkussum dlrkrn sürekli emiyosa azalmaz azaldığını hissettiğin zaman sağım yaparsan o zaman da artar
tugces09 dlrkrn emmesi aslında daha iyi. Gündüz sürekli emiyorsa sorun olacağını düşünmüyorum bende ilk zamanlar çok sağım yapmadım işe başlayacağım için 6.aydan sonra sagmaya başlamıştım…
mavera316 babyboy_35 benim de bi gün bi poşet dolusu sağıyorum bi gün 30 40 cc çıkıyor bu dengesizlik neyden kaynaklı acaba siz de ilk aylar gidip geliyor demişsinz dikkatimi çekti sütüm gidicek diye korkuyorum iki gündür az
babyboy_35 mavera316 vücudunuz yeni süt üretmeye başladı şuanda sık sık emzirmeniz gerekiyor ben yeni doğum yaptığımda dedim ki bu koltukta bebeğimi emzirirken yıllar sonra Ölcem herhalde hiç kalkamıcam sanıyordum 😂 aslında bir nevi vücudunuza sinyal yolluyorsunuz bebeğinizin ihtiyacı kadar üretmeye çalışıyor belli bir süre sonra çok sütünüz gelmeye başlayacak oda hiperlaktasyon oluyor süt denge bozukluğu sonrasında oda bitiyor ve tamamen emmeye başlıyor ben sütüm bi azalıp bi çoğaldığı için o dönem hep rezene ballı içtim ve gerçekten çok iyi sonuç vermişti 15 buçuk ay emdi şimdi sütten kestim 3. Günümüz 🥰
mavera316 babyboy_35 yani elimle tutup sıkınca fışkırarak gelen süt makineye sağımda gelmiyo o da ilginç , oh ne mutlu size atlatmışsınız o dönemi darısı bana bz daha 1,5 aylığız 🌞
babyboy_35 mavera316 çok çabuk geçiyor ben o anları şuan yarım yamalak hatırlıyorum sağlıkla büyütelim bebeklerimizi 🤍🥰