Merhaba arkadaşlar. Ben özel bir hastane de hemşireyim artık işe başlamayı düşünüyorum. Benim gibi çalışan varsa Süt izninizi nasıl kullanıyorsunuz toplu hafta sonu olarak mı yoksa günlük 1.5 saat olarak mı? Bunu hastaneden dilekçeyle mi talep etmek lazım bilgisi olan bi aydınlatabilir mi acaba?