Kızlar merhaba bebeğim 2.5 aylık çok çabuk acıkan bir bebek dışarı çıktığımızda 1 saat içinde acıkıyor ve her zaman emzirecek yer bulamıyorum. O yüzden sütümü sağıp biberona koyup yanıma alsam diyorum ama nasıl muhafaza edeceğimi bilmiyorum bir de havalar çok sıcak Allah korusun bozulur mozulur da bi fikri olan var mı