Canım eğer uyuzsa Allah esirgesin biz yaşadık ben o zaman hamileydim çok stresli çok sıkıntılı bir durum genelde doktorların verdiği ilaç pek geçirmiyor eczane kükürtlü bir krem yapıyor ama emziriyorsan ben o dönem hamileydim ben toz kükürt aldım tüm kıyafetlerimi 60 derecede yıkayıp deterjan bölümüne deterjanla birlikte kükürt de koydum ve kükürtle peeling yaptım vücudumu