coldplayy asla yanlış anlamıyorum. Şöyle bir durum var ben devlette antrenör olarak çalışıyorum ders saatlerimiz esnek. Bebeğim 7 aylıkken işe başladım öğlen evde oluyordum o yüzden zor olmadı. Devletin kursları ücretsiz olduğu için talep çok, ücretsiz izine çıkarsam çalışma arkadaşlarımı yarı yolda bırakmış olacağım ve etik değil benim açımdan..Okul ücreti yüksek bende farkındayım,Allahtan eşimin maaşı iyi bizi zorlamayacak. Ben maddi boyutundan çok,manevi kısmına odaklıyım. Yine tam gün çocuğu oraya bırakmayacağım dersim bitince gidip alacağım.