24 Şubat tarihinde sezaryen ile doğum yaptım 28 Mart gibi kanamam bitti. 15 nisanda ilk regl oldum yaklaşık 10 gün sürdü çok yoğun olmadım daha sonrasında 11 Mayısta 7 gün yoğun oldum ve tekrar 30 mayısta 10 gün yoğun oldum bugün yine lekelenme gibi damla gelmiş. Doktora da gittim hormon testi aldı muayene etti bir sorun görünmüyor bana doğum kontrol yollarını önerdi hormonlu spiral, deri altı implant ve doğum kontrol hapı bende şimdilik doğum kontrol hapına başladım ama yine bir etki olmamış gibi görünüyor benim gibi aynı durumu yaşayan var mı?