Arkadaşlar Böyle bir şey duyan oldu mu 2 aylık kontrolde Gazi Hastanesi’ne kızımı götürdüm orada öğrencileriyle birlikte bir profesör geldi çocuk doktorundan başka. ve ağlarken dudağının yana doğru çektiğini söyledi, Annem de fark etmiş daha önce, ben ilk defa Orada fark ettim yani genel olarak alt dudaği sağa doğru çekiyor hani böyle yamuk mu diyeyim Doktor çok önemli bir şey değil yapısal dedi yani kızımın ağzı ileride konuşurken veya normal zamanında yamuk mu olur Onu biraz düşünüyorum. fotoğraf nasıl paylaşılıyor bilmiyorum başına böyle bir şey gelen oldu mu cevaplarsanız çok sevinirim. Nasıl fotoğraf koyarım bu arada