sonnenblume benim kızımda öyleydi, eşim oturup ağlayacak duruma gelirdi, üzülürdü bana zarar verecek bu süreç diye. 10 saat memede kalıp uyuduğunu biliyorum rekorumuz bizim 🙈 şuan 4 aylık bana alıştı, dünyaya alıştı bu yüzden 10-15 dk kadar emip bırakıyor. Biraz sabret annesi geçecek 🥰 sağlıkla büyüsünler 💕