Selam anneler, beni uzen bi konu var. Kizim 15 aylik suan calismiyorum hayatimi kizima adadim desem yeridir. Cesitli saglikli beslenmesine ozen gosteriyorum guzelde yiyor ama kucuk porsiyonlar yiyor doydugu kadar, yani zorlamiyorum kendisi biliyor nezaman doyup doymadigi.
Yasina gore kilosu iyi dedi doktorumuz. Ama gel gor ki cevremdeki insanlar sanki iyi bakamiyomusum givi davraniyo. Abimin kariI diyip duruyo ben kizima sunu veriyordum (kizi suan 4 yasinda ama bebekken obezdi asiri kiloluydu) benim bebegimi normal kiloda gorunce sanki az yemek veriyomusum gibi davraniyo. Oysaki avokadolu pankekine tut sebsezeli mucverine kadar herseyini hazirlarim.
Gecen bi post paylasmistim instagramda kizima mucver yapmistim tabaginda iki buyuk parca mucver ve yogurt paylasmistim baska annelerede fikir olsun diye. Halamin kizi bana mesaj atti kizin az mi yiyor diye. Pardon dedim? Sabah kahvaltisi iyi yaptigi icin oglenleri hafif yiyor dedim. Gercekten insanlari anlamiyorum? Bazi postlar paylasiyorum boyle ozenle yemek hazirladigim onlara bisey demezler yorum yapmazlar hep mi negatiflik duyuyorum cevremden. Gercekten anlamiyom ben mi yanlis yapiyom ne yanlis yapiyorum diye ya. Bu durum beni gercekten cok uzmeye basladi.
🥺