gizem1101 Merhaba kızlar Ocak ta doğum yaptım ama hala doğum parası alamadım başvuru yaptım devam ediyor hala almıyacak mıyım almıyanalar var mı hala
motherays gizem1101 bende Şubat’ta yaptm uygulamalarda ödeme görünmüyor 144 aradm sadece Mayıs ve Haziran ayının parası görünüyor dedi diğer aylari soylemedi bankaya gtm ödeme görünmüyor dedi anlamadm
esar3142561 gizem1101 tekrar başvuru yaptınızmı mayısta bende ocakta dogurdum aldım ikinci kez başvuru yapmıştım
2_oglanannesi gizem1101 aynı durumdayım ocakta doğum yaptım mesaj gelmedi bankayada gitmedim başvuruda devam ediyor yazıyor. 2 mayısta başvuru yapmışım bende baktımda
uzun02 gizem1101 ben 29 ocakta doğum yaptım bana 28 mayısta mesaj geldi gitim bankaya 4 ayınki yatmıştı
esar3142561 2_oglanannesi Red gelmişti tekrar başvuru yaptım 2. Başvuruda onaylandı bi deneyin genede
myangelson gizem1101 bende şubatta doğum yaptım 3 Mayıs’ta başvuru yapmisim hala devam ediyor gözüküyor uygulamada da ödeme oluşmamıştır gibi bir yazı çıkıyor 🤷🏻♀️