Arkadaşlar merhaba. Oğlum 18 aylık. Bu sabah kontrolü vardı. Kan değerlerine de bakıldı. Tsh biraz yüksek çıkmış. Üst sınır 5.97 miş. Oğmununki 7.87 çıkmış. Evet çok yüksek değil muhtemelen ilaç gerekmez ama yükselmesinden endişe ediyorum. Tsh neden yükselir? Nelere dikkat etmek lazım yükselmemesi için. Bir de bebeğinde yükselme olup da düşen var mı? Tecrübeleriniz benim için değerli. Şimdiden teşekkür ederim 🌸