onceuponatime_ Oğlum 2 aylık 5100 gram civarında kilosu, sleepy 2 numara kullanıyorum bitmek üzere molfixe geçeceğim ama molfixte 2 numara mı almalıyım 3 numara mı bilemedim
birerkekbirkizannesii onceuponatime_ 3 al canım kenar kısımları sıkı olduğu ıcın çocuğun vücudunda iz cıkarıyor molfıx bez, benım kızım 6680 kg 6 aylık 5 numara kullanıyoruz 4 çocukta resmen iz yapıyor kenarları sıkı bı bez bebıs toplu bı bebek sennnkı o yüzden 3 iyidir