Ccyyln Kızlar ben gurbette oturuyorum. Kızım da 3 buçuk yaşında. Gidip gelip anne neden bize misafir gelmiyor diye soruyor, çok üzülüyor bu duruma. Komşular da gidip gelmiyor zaten. Artık yoldan çevirdiğimi eve alacağım galiba 😂
mommommmm Ccyyln ay bizde gurbetteyiz aynı ilse al kızını bana gel de ki misafirliğe gidiyoruz bak ☺️☺️☺️💕
Ccyyln Ogulluana burda yok maalesef. 2 yıl oldu buraya taşınalı. Biri üç buçuk diğeri 1 buçuk yaşında kızlarım var. Çocuklarla ilgilenmekten çıkamadık ki doğru düzgün. Komşular var ama çok resmiler. İlk taşındığımda bi kez tanışma için geldiler ondan sonrası yok maalesef
Ccyyln [silindi] var da genelde bekarlar bir çift var evli onlar da yeni evlendi 😂 tüm kapılar kapalı resmen 😂
reri Ccyyln bir iki komşuyla tanıştıktan sonra bize de buyurun çaya kahveye deyip bir gün kahveye çağırın çocuğun da gönlü olsun. Sonra da anne niye hep bize misafir geliyor diyebilir ama😀😀