Kozyatağında Central Hospital hastanesinde Gonca Özmen Hanıma gidiyorum, bence çok iyi bir doktor tek dezavantajı çok yoğun oluyor baya hastası var, alternatif olarak söylemek istedim, gönlünüze göre bir doktor bulursunuz inşallah 😌
Sağlık ocağındaki doktor da ilginçmiş niye sizle kendini kıyaslıyor ki 😒