GKM yunussemre Valla ben 2 kızımda da hiç bir yan etki görmedim herkeste farklılık gösterir ama ebe zaten yan etkisi olmayan bir aşı demişti. Belki olursa ishal olabilir oda olursa.
zey_np Bizde de ateş olmadı şuanlık huzursuzluğu var yalnız biz 4 aylığız instagramda bi doktora sormuslar 15.haftayı gecen bebeklere uygulanmıyor denilmiş biz yaptırdık doktorumuz da bişey demedi ama ay herkes farklı bir sey söylüyor kime inanacağz
yunussemre zey_np benim doktorumda yapılmadığını söylemişti diğer aşılarda hafta önemli değil ama rota da bu hafta aralığı önemli demişti
yunussemre GKM bizimde olalı 3 oldu ateş falan olmadı şükür ama hemşire yaparken yarısı akıttı o aşının etkisini düşürmüş olabilir mi bilmiyorum
GKM yunussemre yok düşürmemiştir bence kussa falan boşa giderdi ama kusmadıysa almıştır ondan alacağını bebeğiniz