Kızlar oğlum 21 aylık 6 gün önce üst iki dişinin eti kızardı ve şişti daha sonra komple tüm diş etleri aynı şekilde şişti ve kıpkırmızı oldu. Önce son azıları çıkarıyor sandım ama giderek arttı ağız içinde yaralar oluştu boğazında da aynı şekilde yaralar oluşmuş. Ateşi de vardı 2 gündür yok şükür. Her neyse doktora götürdüm viral bir enfeksiyon olabileceğini söyledi antibiyotik+ bi kaç rahatlatıcı sprey ilaç vs verdi. Hiçbir şey yiyemiyor şuan oğlum sadece meme emiyor ve su içiyor acı çekiyor yavrum bende haliyle üzülüyorum. Başına bu tarz bir şey gelen oldu mu ? Kaç güne düzelir tahmini ?