morsevenanne9 Kızım 20 ayı geçti durduk yere ağlamaya başlıyor krize giriyor kendi kendine birseyleri ısırmaya başlıyor sinir oluyor bu durumda olan başkaları varmi ???
Gunesnil_23 morsevenanne9 Tepki verip bagirmayin sakinlesmesini bekleyin benim kızım da 21 aylik onda da sinirlilik ağlama krizi var ama en az hasar ile bu süreci atlatmaya calisiyorum
Meri-Mel morsevenanne9 TV izliyor ise kesin dönem bu da aslında çok tepki vermeyin dikkatini dağıtın 🌷
ummacelya morsevenanne9 benim kizi tarif ettin oda 20 aylik peki yeme icmesi nasl sicsklardan agzins bisey surmuyor ya
morsevenanne9 Gunesnil_23 tepki vermiyorum zaten ama ağlaması çok uzun sürüyor kendi kendini perişan ediyor konuşmaya çalışıyorum normal bir şekilde dinlemiyor beni çok anlam veremiyorum bu ayın bir özelliği mi bu üzülüyorum da o ağlayınca hicbirsey yok ortada kendi kendini ağlatıyor
morsevenanne9 ummacelya benim kızımın geçtiğimiz güne kadar çok güzel yiyordu şuan sanırım diş çıkartıyoruz azı dislerinden o yüzden yemesi azaldı gibi
Gunesnil_23 morsevenanne9 Bence büyüme atağı yasiyorlar ben tepki vermiyorum kendi haline bırakıyorum yanıma gelip sarılıyor bende öpüyorum neden ağladığını soruyorum bazen uykusu olduğu için ağlıyor bazen canı sıkıldığı için