Ben 1 kez etini kestim onda da çok üzüldüm aglayacaktım zsten. Ama mecburum yani kim kesecek pes etmedim 2 gün önce yine kestim 4 aylık oturtturdum kucagıma dipe girmeden kestim sonra da törpüledim şimdi daha iyiyim şükür. Uyurken de kolay oluyor bu arada ama ben kucakta kesmeyi tercih ederim daha kolay