Benim kızım 3 kg doğdu 9 aylık şu an 9 kg. Bebişler gayet normal de anneler evhamlı bence 🫣 her bebek gidişatı aynı olmaz. Gelişiminde bir problem yoksa kilonun önemi yok bence. Ben sabah kahvaltı, öğle uykusuna yatmadan mama (emmiyor) , uykudan kalkınca bi kase kefir, biraz zaman geçince bi meyve, ikinci uykusu için mama , sonra akşam yemeği, yatmadan mama şeklinde gidiyorum