Kızlar, kızım sürekli boğaz enfeksiyonu oluyor, 27 aylık. İki yaşına yaklaşmasıyla beraber illet gibi yapıştı bize bu. Pzt tahlil verdik yarın tekrar doktoru ile görüşeceğiz ama o kadar üzülüyorum ki. Sürekli dirençli ateş, iştahsızlık, uykular karman çorman… Bir de aşırı huysuz mızmız her şeye ağlıyor. O böyle olunca bende de her şey bitiyor 😞 Yaşayan var mı, doktorla da görüşeceğiz ama neden oluyor, ne yapıp da bu süreci atlattınız?