Oglum 17 aylik olucak park besiginde uyuyodu ama koye giderkende goturmek zorunda kaliyoduk cunku onun icine katiyodum yanda bekliyodum uyuyana kadar cikamayinca dönüp edip uyuyordu ama besik tasimak istemiyorum artik o yuzden 1 haftadir yerde uyutmaya calisiyorum direniyor cok geziniyor gunduz gece karanlikta cok direnmiyorda gunduz direniyor o yuzden uykusu teke dustu erken kalktigi icin iki uyku yapiyordu simdi tek uyku yapiyo 1 de ilk uykuya geciyor ama 2 saat yaptiginda ywmetmiyor çünkü gece 22.30 da uyuyo gece daha erken yatirirsam sabah daha erken uyaniyo ztn 7 de uyaniyo 2 gun once 3 saat uyumustu o gunu iyi gecirmisti
Nasil 3 saat uyumasini saglayabilirim,perdeyi kapatiyorum karanlik olsun uyumaya devam etsin diye falan ama kalkip geziniyo