ecem2479 ben devlet hastanesinde işleö görmedim, özel hastaneye gitmiştim. Orada renklendirme yapılıyor rahme zarar verdi mi duruö nedir diye bende az hasar vermişti kazıma yapıldı. Önemli olan iyi doktorınuz olsun moralinizi yüksek tutun. Aşı daha olmadım, ama yaptıracağım yüksek ihtimalle