Birhaziranhikayesi 1 yaşında zor olur diye aile arasında doğum günü yaptık, 2 yaşında kalabalık yaparız dedik. 2 yaşında büyük doğum günü yapanlar bebişleriniz nasıldı birinci yaşına göre daha mı kolay daha mı zor