Merhaba kızlar . Ben normal de bebeğimi emziriyorum . Ama bu sıralar uykuları falan çok bozuldu . Biberonla mama da vermek istiyorum acaba aç mı diye . Evde açık kutu vardı . Kutu hazır mamaları kaç ay saklayabiliyoruz ? Bilginiz varsa paylaşır mısınız ?