zeynepceylin9 Cok fazla karşıma reklam olarak cıkmaya başladı 28 günlük bebegım var. Sanırım o dışarıdan sürülüyor. Gaz damlası içmesındense sürülebilir birşey daha iyi gibi geliyor. Kullanan varmı yoksa reklamlardanmı ıbaret yazarmısınız lütfen
nurozokur zeynepceylin9 ben ürünlerinden çok memnunum. Gaz için olan ürününü kullanıyorum bence masajla işe yarıyor. Birde yüz kremi var egzamalı ciltler için gerçekten de oğlumun suratındaki kızarıklıklar ne zaman sürsem geçiyor. Doğumdan sonraki isiliklerinede iyi gelmişti. Konak için olan şampuanınıda haftada bir kullanıyorum. Oğlum 3.5 aylık hiç konak olmadı.
nurozokur zeynepceylin9 ama tabiki gaz için tek başına yeterli olmayacaktır. Gaz damlası kullanman gerekebilir. Gazlı bir bebeğin varsa.
gulsimacansu58 Bende ara sıra kullanıyorum benim bebegim kolik bazen sürüyorum hemen gazı çıkıyor ama damlasız olmaz tabiki. Ha o kadar abartılacak bir ürün oldıgınu da düşünmüyorum
bahardefnee Bende bebeğime denemediğim ürün masaj yagları kemerleri ne kullandıysam fayda etmemişti ama bu yağın aşırı faydasını gördüm iki rolon bitirdik biz