bayg Merhabalar tayinimiz Denizli’ye cıkdı lojmanda kalan varsa yardımcı olabilir mi lojmanların durumu nasıl çokmu eski konumu nasıl memnunmusunuz inşallah orda kalan birine denk gelir bu mesajımda cevap verir🤲🙏