Kızlar kızım 19aylık olacak bir hafta sonra inşallah ancak çok az kelimesi var 3-5 tane.. ama belli başlı çocuk şarkılarını biliyor hareketlerini yapıyor falan ama kelime sayısı çok az.. instagramda falan yaşıtı bebeklere bakıyorum neredeyse 2 kelime cümleler kuruyorlar.. kıyaslama amacım değil sadece bir problem mi bu.. gün içinde kitap okuyoruz , bol bol konuşuyoruz , şarkılar dinliyoruz, dişarı çıkıyoruz sık sık