betul97_ nsaeks Hamilesin hayırlı olsun bebeğinde küçükmüş ne cesaret. Kızım 10 aylık reglim geçince stres oluyorum😅😅
hilalyurdakulllll nsaeks genelde silik çizgiler de hamilelik oluyor . 1 hafta sonra tekrar yap canım .
buseucar29 Reglime 1 hafta varken test yapmıştım aynı böyle çıkmıştı gün geçtikçe koyulaştı rengi hamileydim yani sizin ki de öyle görünüyor emin olmak için sabah ilk idrar ile test yapabilirsiniz ya da en güzeli kan vermek hayırlı olsun 😊
jap nsaeks ilk gebeliğimde silik çıkmıştı benimde böyle. Ne olduğunu anlayamamıştım. Sağlık ocağı gecikme 1hafta olsun öyle kan alalım dedi günler geçmemişti bi türlü bana. Hayırlı olsun 🌸
nsaeks serifelm iki gün gecikti erken gebelik testi yaptımm ne kadar doğru sonuç verir bilemiyorum o ysüden kan vereceğim