Selamlar kızlar. Kızım 22 aylık, ilk doğduğunda 45 gün memeyi tutmayann kızıma şuan memeyi bıraktıramıyorum. Azaltma, yaparak denedim yok. Sabır taşı dendi aldım 2 gündür kullanıyorum dün acı acı diyip emmedi ama bugün sürülü olmasına rağmen yine emdi, emiyor. Birden kesemiyorum onuda denedim hep hiperlaktasyon sorunum vardı direkt mastit olup acillik oluyorum.
Ben bu kıza bu memeyi nasıl bıraktıracağım? Lütfen tecrübeli olanlar bir yardımcı olabilir mi 🥹