Kızlar camlarım cok büyük ve dış tarafını silmek ölüm sitede oturuyoruz fakat herhangi bir temizleme şirketi gelmiyor birde en üst kattayım. bende mopla falan siliyorum olduğu kadar şu cam silme robotlarını gördüm gerçekten güzelmi? Yani mopla silmek gibiyse boşuna okadar para vermeye gerek yok ama elle silmiş gibi harika oluyorsa almak istiyorum kullanıp memnun olan varmı ? Marka model belirtirseniz sevinirim