Kızlar daha 1 aylık Bebeğim var göğüs yaralarım 10 gündür felan yok geçti ama dünden beri de sağ göğsümde bi hassasiyet var dokunsam bile sızlıyo çok kötü ağrıyor emzirme anında ilk 1 2 dakika acıyo ucu sonra biraz geçiyo ama hala ağrıyor ağrısı geçmiyor sizce neden olabilir ?