Bugün 32 günlük olduk ve bebişim ya memede uyuyor yada emzikle uyuyor, emziği zaten zor alıyor orası ayrı mesele de emzik ağzından düşünce uyanıyor, memeyi bırakınca da uyanıyor, başka şekilde de uyumuyor. Bu şekilde alıştı sanırım, bundan nasıl vazgeçirebilirim 🙄